AnneLease Administratie

Wat kan ik voor jou betekenen

Als ondernemer kom je dikwijls handen tekort en na een lange werkdag wacht er helaas nog de administratie. Facturen, offertes, e-mails, betalingen registreren, boekhouding enz.…


Als administratief freelancer werk ik mee in jouw bedrijf, met die extra paar handen kan ik jou ontzorgen.


Enkele dagen in de week / per maand of projectmatig? 


Samen bekijken we het nodige werk, uren en het budget en bespaar je kosten uit want werk ik enkel voor jou wanneer het nodig is.


Dit kan ter plaatse of vanop afstand. 


Een B2B samenwerking gebaseerd op open communicatie en vertrouwen, zodat jij je kan focussen op je bedrijf of genieten van extra tijd.

NEEM CONTACT MET MIJ OP

Operationele administratie


  • Digitaliseren en optimaliseren   
  • Data-input   
  • Stockopvolging   
  • Klassement digitaal / papier 
  • Bestellen van kantoormateriaal 
  • Orderverwerking   
  • Algemene administratie   
  • Agenda en mailbox beheer

 

Financiële administratie

   

  • Voorbereidende boekhouding 
  • Debiteurenbeheer: opvolging en aanmaningen   
  • Verkoopfacturen opmaken 
  • Aankoopfacturen controleren en  verwerken   
  • Betalingen klaarzetten   
  • Input van gegevens  
  • Klantenbetalingen controleren en niet-betalers opvolgen 

 

Customer service


  • Opmaak en opvolging offertes 
  • Verwerken en opvolgen van bestellingen   
  • Klanten opvolging   
  • Logistieke opvolging en ondersteuning

 

Share by: